středa 19. února 2014

19.2.




Ahoj, ahoj, ahoj!
Musím přiznat, že poslední dobou nepřibyl žádný článek, nojo ta škola :/ :)
Jak se máte? Chtěla bych se vám dneska pochlubit, co nového jsem zase zkusila :D
Jelikož je dneska středa, tak jsem se těšila do fitka! Taky máte takový to, že jak nejste 2 dny v posilovně nebo necvičíte a celý den jen sedíte ve škole/práci tak se dostaví hrozný absťák... já nevím jak to popsat :D Ale taková blbá nálada se dostaví vždycky ve středu dopoledne!! :D
Tak to nebudem okecávat, co vy na to? ;)

Zahřátí:
 5 minut orbitrek

Trénink:
Mrtvý tah        11x12     20, 30, 35, 40, 50, 55, 50, 40, 35, 30, 20 kg
švihadlo          40 min    100x snožnmo, 100x jacky, 100x boxer, 100x nůžky, 100x kolena
                                   celkem      4 600 přeskoků

Rozhodla jsem se, že je na čase přidat trochu toho kardia. Ovšem nesnáším běh na pásu, po 5 minutách mě to absolutně nebaví :D Za to švihadlo! To je věcička ;) Doporučuju!
Rozhodla jsem se tedy prozatím každý trénink přizpůsobit takto: 
 1x vícekloubový cvik
 40 min švihadlo
Prozatím nevím jestli 2x do týdně a jeden trénink normální a nebo takhle 3x týdně.. No uvidím, co vy na to? :D



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)