čtvrtek 6. března 2014

Zase jednou prostě posilka :D



Po pro mě poměrně dlouhé době, jsem se konečně s Adulínem dostala do posilky! Už jsem se hrozně těšila, protože týden na lyžáku, potom skoro týden nemocná. No hrůza vám povím. Ještě, že už jsem včera šla a konečně pak měla zase dobrou náladu a skončila depka :D 

Nejdřív jsme se s Adamem pohádali, co vlastně budeme cvičit, protože bylo na plánu záda + hamstringy (protože středa :D ) No ale to bych nebyla já kdyby mě nevrtalo v hlavě a nevymyslela si něco speciálního zase že jo :D A tak vznikla pře, kterou jsem jako správná ženská rozhodla a prostě bylo po mém :D






No a co jsme dělali?


Rozehřátí:

5 minut rotoped

Trénink:

Dřepy s velkou činkou           2x12          55kg                                       1x12          55kg

                                                          2x10          60kg            1x10          60kg

                                                                             2x5            70kg
Benchpress                        1x12         20kg
                                        1x12         25kg
                                        3x10         30kg
                                        1x12         25kg

mohamed                         3x12           15kg
boční stahování kladky       3x2x12        15kg
přítahy nohou ve visu        3x15      

Kardio:

švihadlo                      150 přeskoků = různé styly
competition burpees    10

15 minut AMRAP

Druhý den mě pěkně bolí nohy, záda a břicho :D Ale bylo to po dlouhé době super ;)

Káťa ;)
                                                     




Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)