čtvrtek 6. března 2014

4.3. + anketa




4.3. tuto středu jsem se poprvé odvážila si zacvičit, ale ještě to nebylo podle mých představ. Byla jsem docela slabá, jak jsem v průběhu cvičení zjistila a ještě jsem cca před 45 minutami večeřela. Nebylo to doma, cviky, které jsem si tentokrát vybrala mě také moc neoslovily :D a tak jsem byla ráda, když skončilo 15 minut :) Ale tak lepší než nic ;) 




ANKETA:
Když se tak podívám na Zuzku s postupem času jak žila tak si nemohu pomoct, ale na některých fotkách s černými vlasy jí to moc sluší.Zajímalo by mě jestli jsem jediná nebo je nás více. Jakého jste názoru vy? Jaké vlasy se vám líbí více? :)

Miniaplikace




1. TABATA:
Kola: 18
Intervaly: 40/10
Čas: 15 min



  • competition burpees
  • deep squats
  • crab push ups
  • jumps squats
  • plank knee tuck burpees
  • alternating leg raises toe touches
_______________________________________

Jak na to?
1) competition burpees - určitě znáte a víte jak :)

2) deep squats - hluboké dřepy


3) crab push ups - dotknete se střídavě pravé a levé nohy jako na obr. č. 1, poté se přetočíte do kliku a uděláte 1 klik


4) jump squats - to znáte :D

5) plank knee tuck burpees - výchozí pozice obr. č. 1, jdou nohy střídavě k levému a pravému lokti, následuje klik a poté výskok, viz. obr. č. 2








6) alternating leg raises toe touches



Závěr:
Takže z tohohle workoutu jsem nebyla moc nadšená, ale bylo to spíše mou náladou, myslím, že cviky jsou celkem zábávné :) Pokud chcete tak vyzkoušejte! :)

Hodnocení:
4 kukuče z 10
☺☺☺☺









Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)