čtvrtek 20. února 2014

Jablečný chléb ►



Čauky pánové a dámy!
Co mám dneska pro vás v plánu? Jste zvědaví? doufám, že jo :D 
Dneska je velký den a to sice v tom, že se můžete mrknout na věc z úplně jiného soudku,  než zde bylo doposud postováno.
O víkendu jsem měla v plánu vyzkoušet pár věcí, věcí v kuchyni :D Zkusila jsem více dobrůtek (mě to chutnalo :D ) a nějak se je sem pokusím postupně přidat.
Healthy {Whole-Wheat} Chopped Apple Bread ~ The Rookie Cook


Nejzajímavější pro mě byl   JABLEČNÝ CHLÉB:



Jaké jsou potřeba suroviny?:

Překvapilo mě, že nepotřebuje mnoho žádných speciálních surovin, já je všechny měla doma po ruce, takže nebyl problém se jednoho dne v sobotu probudit a začít kuchtit:

150g celozrnné mouky
75g hladké mouky
3/4 lžičky jedlé sody
1/2 lžičky soli
2 lžičky skořice
3/4 lžicky mletého muškátového oříšku
1 lžička vanilky - sypaná nebo tekuté aroma
30-50g sirupu z agáve/medu/javorového s./cukru
200g jablečného pyré
2 vejce
2-4 jablka (cca 280g)

Příprava je velice jednoduchá, postupujete jako při přípravě jakékoliv obyčejné buchty, recept na postup si přečtěte na odkazu ;) Jediné, co jsem udělala jinak bylo připravení domácího pyré.

můj postup:

2 jablka              ( doporučuji alespon 3 kusy protože jsem ve finále měla jen něco přes voda na podlití     100g pyré:D ovšem ve výsledku to nevadilo)
2 lžíce třtinového cukru (záleží na druhu jablek, některé jsou sladké dost)

ganz qualität :DD aneb po ruce byl jen mobil, omluvte kvalitu..
Nyní je to jednoduché, jablka nakrájejte na malé kousky (čím menší, tím rychleji bude pyré hotové). Nasypejte to do hrnce, vodou podlijte tak, abyste měli vodu a jablka v jedné linii. Ohřívejte na plotýnce dokud nemá pyré svou charakteristickou podobu.
POZOR! až se voda odvaří začnou se jablka připalovat je potřeba promíchávat ;) (vlastní zkušenost :D )


No a jaký byl? Naprosto úžasný!! :D Celý bych ho snědla na posezení :D Opravdu moc mi chutnal :) zkuste a napište, jak chutnal vám :))



Krásný den!
Káťa ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)