sobota 22. února 2014

speciály: who we are?? - historie cvičení

těší mě :D
Ahojda moji milí!
Dneska po dlouhém uvažování jsme se rozhodli se vám trochu představit...
Proto jsme vymysleli tzv. speciály: who we are?? :) ... postupně budeme přidávat články o nás, kde se vám budeme představovat.
První článek na toto téma bude o cvičení, jak už napovídá název :)
Je celkem dlouhý, zatím asi nejdelší, co jsem kdy sepsala, takže hodně štěstí při čtení :D









Moje začátky cvičení byly docela směšné... 
Jednoho dne jsem se rozhodla, že takhle to prostě dál nepůjde.. Ano byla jsem oplácaná celkem, teď už je to lepší :D Ale v té době jsem si myslela, že budu za měsíc hubená jak modelka... 

Moje úplně první zkušenost se cvičením byla 20.6. 2012
To datum si pamatuju, nevím proč :D. Možná proto, že jsem se ze začátku odměňovala každý měsíc, koupením jedné věci ke cvičení.20. června jsem poprvé zapla program s názvem 30 day shred od Jiiliian Michaels ♥ Na začátku cvičení jsem si oblékla silné tepláky, dlouhé silné tričko a super klouzavé ponožky :D asi si umíte představit, jak pohodlné to bylo.

Ještě předtím jsem zkoušela chvíli čarovat s těmito stránkami www.cviceni-doma.cz , také jsem jednoho dne dala  ségře do ruky stopky a řekla ať mi říká vždycky 20 s a 10 s ( objevila jsem tabatu :D ). Dělala jsem co nejrychleji takové ty dřepy s bezva technikou ála, co nás učili ve škole 60-leté učitelky tělocviku. Nic z těchto věcí mi nevydrželo více než týden. Ale s Jillian to bylo jiné... V tu dobu jsem se do toho poprvé pořádně zažrala a zamilovala. Ještě ke všemu když mě taťka neustále podceňoval, že mi to nevydrží ani týden! :D tak jsem se kousla a držím se toho do dnes. A vždycky když se mi nechce cvičit, tak si na tohle vzpomenu, naštvu se a jdu se vybít :D

Program 30day shred
Tento program jsem kupodivu dodělala celý ten měsíc. Moc mě to bavilo a dokonce jsem přemluvila i svou tehdejší nejlepší kamarádku, aby do toho šla se mnou. Taky jsme spolu chodily běhat. Asi 2 kilometry (což je hodně málo já vím :D když jsem byla naposled tak už to bylo cca 6 km asi za 40 min, což je lepší ale pořád nic moc), myslím, že jsme chodily obden.

Program Body revolution
Protože jsem se stala cvičícím šílencem, pustila jsem se do dalšího programu od Jillian. A hned na 3 měsíce. Další koho jsem přemluvila ke cvičení byla moje mamka!! Ovšem vydržela myslím, 2 týdny (week 5, week 6 ) a potom se na mě vydlábla (na sebe ;) ) Po tomto programu jsem vystřídala další a další,  něco s Bobem Harperem, Shaun T apod.. Znáte je?

 Dalším objevným bodem, a také bodem, který mě poposunul dál byla Zuzka Light 
Na tuto krásnou češku jsem narazila prostřednictvím blogu www.mojetelo.blogspot.cz. První zkouška byla u babičky o velkých prázdninách... Bylo to ZWOW 1 (poměrně těžký workout v té době pro mě :D, dive bombers například) a tak jsem to zase vypnula :D Ovšem po chvilce mi to nedalo, vybrala jsem jiný workout a opřela se do toho. Dala jsem to! Takhle jsem tedy se Zuzkou cvičila celkem dlouhou dobu (až do nedávna). Nicméně musela jsem mít pauzu, celkem myslím 3 měsíce a to když jsem si o jarňákách rozdrtila kloub u palce. To jsem jednou k večeru jela na běžkách 10 km, na profi tratích pro závodníky ♥ a jedu si z kopce a najednou třísk, a ležim na ledu, že jo :D Ruka mi otekla, druhý den mě to bolelo, ale ještě jsem celkem dlouho lyžovala na sjezdovce. Jo, po příjezdu domů jsem musela  na operaci, týden v nemocnici, a pak 3 měsíce bez cvičení!!! :/ Bylo to šílené.. Prý můžu být ráda, že s rukou můžu hýbat a palec mi nevisí O:) :D
Jaký pozůstatek se mi po tom líbí? Úplně dokonalá jizva :D

První návštěva posilky
OOOO, to byl taky porod :D byli jsme s Adamem rozhodnutí už hrozně dlouho dobu, od letošních velkých prázdnin, ale 3krát jsme rozhodnuti stáli před dveřmi a šli zase zpět domů :D (Tohle by bylo na samostatný článek samo o sobě, takže o tom někdy jindy :D) Jednou se to stalo, opravdu jsme navštívili posilku. Od té doby (od října) se naše techniky od základu přetransformovaly, méně strojů vystřídalo více činek, vícekloubové cviky a švihadlo..
Myslím, že si nás teď všichni ti nabouchaní chlapi spojili s věčným obsazením osy na velkou činku, protože to teď tvoří důležitou část našeho tréninku...


Já vím, ještě to není ono :D
A co plánujeme do budoucna? 

  • Začít běhat
  • Zúčastnit se přípravy na soutěž 
  • Zúčastnit se soutěže ( ano to je velký sen, nicméně ještě moc nevíme jak na to, kolik to stojí apod...)
  • Zkusit crossfit
  • Zůčastnit se nějakých závodů (např.: spartan race, různé crossfitové apod... )






Dneska to byl dlouhý článek, tak doufám, že jste se někteří dostali až sem a neodradilo vás to po prvním odstavci :D... Užívejte víkend!


cca 1 měsíc před..


cca před 2 měsíci..
Nakonec pár porovnávacích fotek...


Ahoj Káťa ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)