úterý 25. února 2014

Běh

Ahoj lidi! :)

Dnes jsem se rozhodl napsat jen takový malý článek o tom, jak jsem si dnes vyrazil poprvé letos zaběhat:) Venku už bývá celkem pěkně, jak jste si už asi všimli :)  A protože já zatím přes zimu neběhám....., nemám na to odvahu, chodit do toho mrazu, když na to nemám vhodné oblečení, tak jsem se rozhodl, že teď už je počasí přímo na běh a vyrazil jsem. Přes zimu jsem běhal v posilovně na běžicím pásu, jenže... to není ono a navíc to není ani trochu zábavné jako venku, určitě víte o čem mluvím, že ?:) Proběhl jsem se suprově a těším se na příště. Chtěl bych s Káťou začít  běhat pravidelně, tak snad to vyjde. Takže můžu jenom doporučit a říct, že jestli se rozhodnete jít se aspoň na chvílí proběhnout, tak určitě nebudete litovat ;) ! Sluchátka do uší, zapnout MP3 a běžte na to!


Jinak bych váš chtěl ještě informovat o článcích, které bych rád v brzké době uskutečnil a vypracoval. Jestli jste si všimli moje milovaná  Káťa sepsala článek s názvem: Who we are?? - historie cvičení, kde píše o svých začátcích se cvičením, jak už název napovídá:) Tak nejdřív bych chtěl sepsat podobný text, který by se týkal mě :)... a poté mám na plánu něco, k čemu mi pomohl komentář od čtenářky a to o nás dvou, jak jsme začali, kdo jsme, jak jíme atp. :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)