pátek 14. března 2014

5.DEN - 14.3.2014

Ahojky,
Dneska už 5.den. Když byl 1.den, tak jsem byla docela na vážkách, že vydržet 30 dní na takovémhle jídelníčku je hrozně dlouhá doba a popravdě jsem si moc nevěřila. Jenže člověk ani nemrkne a už je tu 5.den! Dnes ve znamení 100g sacharidů. V mém jídelníčku nastaly drobné změny. Inspirovala jsem se na zde na blogu. A jaké jsou mé dojmy? No jako vydržet dopoledne ve škole na 3 rýžových chlebíčkách, šunce, sýru, a trochu zeleniny, byl pro mě nadlidský výkon :D Při hodině mi kručelo v břiše tak, že to snad musel slyšet i profesor u tabule...  Odpoledne bylo také docela náročné díky plánované posilce. Dostavila se silná bolest hlavy, taky se mi motala. Po posilovně jsem měla co dělat, abych došla domů. Kde jsem si hned sedla k jídlu a jedla :D Fakt mi bylo šoufl, myslela jsem, že každou chvíli poběžím na záchod. Ale po dojedení tvarohu jsem se šla umýt. Co bylo zvláštní, že jsem měla zimnici i pod proudem teplé vody. Poté už jsem byla schopna jen lehnout do postele a spát :D Podle internetu se domnívám, že mi takhle bylo v důsledku nízké hladiny sacharidů. Prý je normální u kdejakého kulturisty :D Závěrem už asi jen snad říct, že se nejspíš vrátím ke svému vlastnímu jídelníčku na 100g sachrů ;) 

JÍDELNÍČEK:
100
SNÍDANĚ ovesné vločky 40g 
bílý jogurt 50g
kakao
SVAČINA rýžový chlebíček 3ks
šunka 30g



sýr 20g
OBĚD řýže 90g
kuřecí prsa 100g
sýr 20g
SVAČINA tvaroh 100g
jogurt 50g

VEČEŘE 2 vejce
šunka 40g 
zelenina
tvaroh 100g
jogurt 50g

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)