středa 9. dubna 2014

speciály: who we are?? - historie cvičení II


Ahoj!
Po dlouhé době, za což se omlouvám, jsem se Vám pokusil přichystat článek, který se bude týkat mě a mého začátku cvičení, něco obdobného jako pro vás napsala dříve Káťa :), určitě víte o čem je řeč.

Jak už jsem prozradil na začátku, chtěl bych se s vámi podělit o mé začátky cvičení... A jak to tedy bylo?
Já s Káťou:)


Ještě dávno před posilovnou a domácím cvičením, ještě předtím, než jsem se seznámil s Káťou.

Před vším tímhle tím jsem asi před 2 a půl rokem našel takovou zálibu/ koníček a to ježdění na kole. Asi si řeknete, že na kole jezdí každej druhej :D, jenomže já na něm nejen jezdil ale tak trochu i skákal :D. Oč jde?
Nevím jestli bude většina z vás vědět o co se jedná, ale věci jako: BMX, skatepark, skokánky atp. by vám mohli trochu přiblížit o čem mluvím :) ...Stručně, vzal jsem ven takové menší, speciální kolo a celé odpoledne na něm jezdil a skákal a všechno možné.. čímž si myslím, že jsem zlepšil svojí fyzičku a celé tělo tak trochu zesílilo. Představte si, že jsem byl třeba 3-4 hodiny venku a z toho pořád někde jezdil a přitom vyskakoval na nějakou lavičku , či zídku...A není to hračka, vyskočit z rovinky přes půl metru s  14 KG kolem :). Tak snad chápete proč jsem trošku zesílil a zlepšil se po stránce fyzické:) 
Pro lepší představivost, takto mé kolo vypadá :)

Todle krásné kolečko mám do teď a stále na něm občas jezdím :). Sice méně, ale jezdím, protože mě to baví:).





Cvičení a Káťa.

Jakmile jsem se seznámil s Káťou, tak nejen že jsem jezdil na mém zmiňovaném kole, ale také jsem si občas zacvičil doma. Bylo to tím, že mě má milovaná Kačenka seznámila s cvičením, inspirovala mě a motivovala, ona je totiž mojí největší motivací ...Posílala mi různé odkazy, obrázky a také to, co půjde doma cvičit a mě se to moc zalíbilo a občas si to zacvičil s ní a pak jsme srovnávali výsledky :D Byl, a jsem sportovní typ, a tak jsem si občas takové domácí cvíčo v podobě videí, podle který cvičila Káťa zkusil...Ano byla to Zuzka Light, kterou má moc ráda a často podle ní cvičila. Řekl jsem si: Proč to nezkusit ? Pokaždé, když jsem docvičil, tak si říkám: Proboha ?! Jak může něco tak náročného zvládnout? Vždy si vybírala ty nejtěžší workouty od Zuzky, které mohla :D A od té doby se o to společně s Káťou zajímám, pomalu a postupně jsem cvičil častěji a častěji:)

Vždycky jsem ale necvičil podlé videí, co mi Káťa poslala .. vymyslel jsem si něco svého :).. například: 15 kliků, 15 dřepů, plank pozice, 15x sklapovačka atd... Dal si třeba 4-5 kol a byl jsem spokojen:)

Návštěva posilovny.

Jestliže jste četli Kátin článek se začátky cvičení, tak už asi víte jak to bylo s posilovnou :D Společně jsme se rozhodli, že bychom chtěli začít chodit do posilovny. Začalo to vybíráním té správné Gym :D... , když jsme se pokusili navštívit tu první, tak to nedopadlo úspěšně...před dveřmi jsme se otočili a šli domů :D a takto vícekrát.. Později jsem se Já i Káťa odvážili a šli spolu do jiné posilky, kde cvičíme do teď:). První návštěva (opravdová :D) byla někdy v říjnu roku 2013, přesné datum si nepamatuji.


Zde aspoň nějaká ta fotečka, bohužel jen vrchní poloviny těla..:)



















Tak to je pro dnešek vše:).. Pokud máte nějakou otázku na mě, nebo na cokoliv, tak se ptejte. A jestli jste v mém článku nenašli něco, co jste hledali nebo vás zajímalo, tak platí to samé... ptejte se a pište do komentářů!

Mějte se hezky, ahoj!
Adam:)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)