úterý 8. dubna 2014

Placičky z bílých fazolí s kuřecími nudličkami

Přeju hezký den!
Dnes bych se s vámi chtěla podělit o další z mých kulinářských pokusů.. Opět jsem brouzdala na internetu a několik blogů mě inspirovalo na tento nedělní oběd se kterým jsem zásobila celou famílii.... 


Co budeme potřebovat?

3-4 porce

PLACIČKY:
2x balení bílých fazolí ve slaném nálevu
1/2 cukety
1 vejce
koření a bylinky podle toho, co máte právě po ruce

SMĚS:
kuřecí prsa
sezam
ananas v sladkém nálevu

Postup:
Na výrobu placiček si dejte do plechu pečící papír. Dejte fazole do mísy a vidličkou rozmačkejte. Přidejte jedno vejce, nakrájenou cuketu, okořeňte a promíchejte. Nyní už jen dáváte směs na plech ve tvaru placiček. Je to hrozně jednoduché a výborné!

Myslím, že přípravu kuřecích prs máte všechny a všichni v malíku :D Na konci pouze přidáte ananas a sezam. Taky je to mňamka ;)

Dobrou chuť!

P.S. Používáte protein? Nebo nějaké další doplňky stravy? Co si o nich myslíte? Mě už pomalu dochází můj protein ze stránek www.4fitness.cz a pokukuju po nějakém dalším. Máte nějaký svůj oblíbený, který byste mohli doporučit? :)

Káťa ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)