sobota 5. dubna 2014

Aktuální stravování -Káťa


Tak jsem se konečně oklepala z toho nezdaru minulý týden a dostala chuť napsat konečně článek na podobné téma. :D





Takže minulý týden jsem se po třech týdnech rozhodla zase trochu pozměnit jídelníček. Sacharidové vlny jsou fajn, ale už mi to lezlo na mozek protože to je celkem náročné. Ne nechci se na nic vymlouvat, já vím, že kdyby to bylo snadné, měl by každý člověk six pack :D Jen jsem si uvědomila, že i vrcholoví kulturisti drží sacharidové vlny těsně před soutěží a poté je zase vypustí... Všimli jste jste si, jak se jejich tělo poté rychle změní a naberou vše zpět? A to jsem si uvědomila. Jestliže chci vyrýsovat a udržet si to na delší dobu, chce to něco šetrnějšího, co jsem schopna dodržet.

V průběhu cyklování sacharidů se mé tělo, řekla bych, docela změnilo. Na váze ubylo 1 kg, řeknete si, že to není nic moc, ale mě stačí pohled do zrcadla a vidím změny :)

Sacharidové vlny poněkud změnily můj pohled na jídlo jako takové, zjistila jsem, že cokoliv chci, jsem schopná zvládnout. A v této myšlence jsem se rozhodla o následující změny:

Vypočetla jsem si bazální metabolismus, to vynásobila 1,2. Tudíž mi vyšlo číslo, kolik bych měla přijímat celkově energie. Jelikož ještě 5x do týdne cvičím, tak by se moje tělo mělo pomalu, ale jistě, zbavovat tuků. Rozpočítala jsem si kolik mají tvořit bílkoviny, sacharidy a tuky podle tohoto poměru:

http://3.bp.blogspot.com/-1iClo8FOrlE/UNB3KZvCLjI/AAAAAAAAHAk/QUwKhs9pFVo/s1600/EatCleanGetLean.jpg
1,5g/ kg = bílkovina (1g bílkoviny = 4kcal)  
1,2/kg = tuky (1g tuku = 9kcal)
a zbytek sacharidy (1g sacharidů = 4 kcal)







A aby toho nebylo málo ještě jsem si vymyslela alespoň malé cyklování, abych trochu zrychlila metabolismus.. lépe řečeno, aby si tělo jen tak nezvyklo a nezačalo metabolismus zpomalovat. Takže jsem si dala 20% dolů na první den, druhý den je stejně a na třetí jsem přidala 20% (sacharidů)

Nynější příjem celkový ve střední den mám cca 1817 kcal. Z toho bílkovina 91g, tuky 73g a sacharidy 200g. 1. den jsou sacharidy 160g a třetí 240g. 

Vypustila jsem Cheatday, ale naopak zapojila Cheatmeal. Jednou za týden. Proč? Jednoduše je to neuvěřitelná motivace, když mám chuť na něco nepovoleného, řeknu si ,že pokud to vydržim a nedám si tak se odměním až přijde ta správná chvíle :D

Takto jsem tedy živořila poslední týden. I za ten týden si připadám trochu vyrýsovanější! Dnes jsem si také stoupla na váhu, ukázala 60,1kg. Což mě také potěšilo, ale váha pro mě není rozhodující :) A co víc? Spolužačka ve škole za mnou přišla a začala se mě vyptávat, co a jak jím a tak podobně... No musím říct, že mě to překvapilo :D Vše jsem ji začala radostně líčit, snad jsem jí to tím neznechutila :D Taky jsem si všimla, že holky v lavici předemnou se otočily a s otevřenou pusou pozorovaly, co říkám :D Mám z toho obrovskou radost.. Taky nejspíš proto, že mi pověděla, že se jí moje tělo líbí a vypadá, že na něm dřu... Oooo já byla dojata :DD

http://areyouthereason.com/wp-content/uploads/2013/01/BF1.jpg
Bela Falconi :))



To je pro dnešek všechno! Mějte se fajn..

Káťa

3 komentáře :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Ono jakmile máš pevnou vůli a hlavně tě to baví a chceš to víc než cokoliv, zvládneš to. A samozřejmě jakmile máš výsledky, ostatní si začnou všímat a prostě "to chtějí taky" :D. Jak ses včera ptala ohledně těch sacharidů, pořád platí, že je nepočítám, ale najela jsem na poněkud jiný (ne tolik odlišný od toho předchozího) způsob stravování, protože mi něco z toho starého přestalo vyhovovat. A o tom to je, změna je život. Napíšu o něm asi příští týden v článku. :) A jsem ráda, že jsi upustila od sacharidových vln. Četla jsem, že jsou spojené s jojo efektem, což samozřejmě asi nechceš. :))
    gettingfit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju mooc :) jj máš pravdu! :D :) Tééda, tak to jsem zvědavá a těším se na článek :) Jj, taky jsem nedávno četla právě :)

    OdpovědětVymazat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)