úterý 1. dubna 2014

Aktuální trénink - Káťa

Hlásím se!
Opět v dobu, kdy už obyčejně počítám ovečky, ale svědomí  mi říká, že bych měla přispět dalším článkem. Tak tedy pusťme se do toho. Právě je 22:22 :O něco si přejte :D V poslední době se snažím najet na nějaký režim, aby už konečně moje oči viděly nějaké
 změny.
 





Pojďme si vše, ale nejprve ujasnit a zpřehlednit. 
Vše začalo už na počátku roku 2014, kdy jsem přišla s objevem, že trocha kardia by  mi vůbec neuškodila. Jak jste si mohli všimnout, od té doby mělo v mém tréninku své stálé místo švihadlo. Nejdříve pouze "potréninková" složka, dále přišla na řadu má inovativní myšlenka :D Spojit základní vícekloubový cvik se švihadlem. Takto jsem nějaký čas cvičila 3krát do týdne. Tato technika nevím, či je dobrá nebo ne. Nicméně kvůli stereotypnosti mě toto cvičení po chvíli omrzelo. To se podepsalo na mých výkonech, jak s velkou činkou, tak i se švihadlem. Pozvolna jsem opouštěla mé milované švihadlo a začala se zapojovat více k silovému tréninku. 

No a jak to tedy vypadá aktuálně?
Nově jsem si rozdělila partie. 

Středa - hrudník, triceps, ramena + břicho + kardio
Pátek - LEG DAY ♥ + břicho + kardio
Neděle - záda, biceps + břicho + kardio

Na každou část těla mám většinou 3-4 cviky. V pátek to je potom trochu jinak :)
Na začátku se zahřeji na rotopedu 5 minut. Dále následují dané partie a nakonec se celá vyčerpaná dobelhám k tomu stroji, co do teď nevím, jak se oficiálně jmenuje :D orbitrek? ... No nevím, říkejme mu paroháč. Zde si odjedu 25 minut intervalu. Poté už jen protažení. Není to nic světoborného, jen přehled tréninku :D

Proč právě tyto partie?
Zaprvé to chtělo opravdu změnu od minulého splitu. Zadruhé bych chtěla zapracovat na pár partiích a proto mi minulý rozpis už nevyhovoval. Konkrétně se soustředím na biceps  triceps, záda (vyrýsovaná záda jsou úžasná!) a ramena. Na břicho se zatím moje tréninky nijak nespecifikují protože je nutné shodit nějaké to procento tuku nejdříve ;)

Způsob cvičení...
Dříve jsme se s Adamem povětšinu cviků střídali, chtěla jsem trénink zintenzivnit a z toho důvodu se už nestřídáme na jednom cviku... Dále také většinu cviků provádím v supersériích. Musím říct, že cvičení opravdu nabírá větších obrátek. Také mám celý trénink dříve odcvičen...

To by bylo pro dnešní večer tak nějak vše. Kdybyste čistě náhodou měli chuť okomentovat, co si myslíte o nynější tréninkové rutině, budu jen ráda ;)

Dobrou noc! 

Káťa

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)