neděle 30. března 2014

;( + nedělní posilka

Moje milované lidičky, 


divíte se, že se tak dlouho neozýváme? Právě včera jsem se snažila sepsat článek, ve kterém byly mé další plány, co se stravy týče. Pokroky a dojmy ze sacharidových vln. Kus informace z mého života a také ty prokleté porovnávací fotky, které mi naprosto zrušily hodinu a půl mého života!!!! Přidám fotku a najednou se počítač zblázní a celý ten text, který měl taky jednou hlavu a patu prostě nemilosrdně zmizel!!! Já vím , že existuje tlačitko zpět, jenže to mi v ničem nepomohlo. Zkrátka všechno úplně kdesi v čoudu! No nechtějte vidět moji reakci... To bylo fakt na infarkt.... Stalo se vám někdy něco podobného?




A protože jsem včera ani dnes neměla odvahu pouštět se do celého článku znovu, píšu vám alespoň tohle malé vysvětlení. 

Dnes jsme s Adamem byli v posilovně (překvapivě :D). Přináším vám zase po nějaké době, jak jsem si dneska vedla :)

ROZEHŘÁTÍ:

5 minut rotoped

POSILOVÁNÍ:
(dnes to bylo v rytmu supersérií)
60 min

shyby s dopomocí          4x12      25, 25, 30, 30 kg
veslování na stroji           4x12      25, 25, 20, 20 kg

mrtvý tah                       3x12       20, 40, 50 kg
                                     2x10       55, 55 kg
                                     1x20       20 kg
dřepy s výskokem         4x20   

hyperextenze                 3x12
horolezec                      3x50

biceps kladka               4x12       17,5 , 17,5, 15, 15 kg
biceps s jednoručkami  4x12       4, 4, 4, 4 kg           

biceps kladivo              4x12       4, 4, 4, 4 kg
biceps EZ činka            4x12      

mohamed                     4x15       17,5, 17,5, 17,5, 17,5 kg
zdvihy nohou "do svíčky" 4x20

šikmé svaly na takové té lavici :DD za boha si teď nemohu vzpomenout jak se ten cvik jmenuje                    3x20+10pulzujících na každou stranu

KARDIO:

25 minut inetrvaly na orbitreku (já tomu říkám paroháč :D)

Takže to je pro dnešek nejspíš všechno.... Je pozdě jdu na kutě ;) 
Mějte se fajn a keeeeep smiling! ;)
P.S. doufám, že v textu nemám moc chyb, kdyžtak se omlouvám, zítra to zkontroluji :)

Káťa



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)