čtvrtek 6. března 2014

Můj aktuální jídelníček - Káťa


Ahojda, dneska se vám hlásím ještě s jedním sepisem. Je to článek na vaše přání. Můj jídelníček není vůbec žádným příkladem, jak by se mělo jíst. Já totiž sama nevím jestli je to takhle správně a také se v současné době už dlouho rozhoduji, jestli nevyužít služeb nějakého nutričního poradce. Ovšem pro mě to není zrovna levná záležitost a tak stále spíš hledám různé informace na internetu a podobně. Kdybyste mi tedy chtěli poradit, tak vaše vzkazy a rady uvítám. :)






Právě v tuto chvíli se snažím, aby můj jídelníček nebyl objemový, ale "rýsovací". 

SNÍDANĚ:
Každý den když se probudím, tak se na tohle jídlo úplně nejvíc těším a nechápu, jak někdo může nesnídat. Já bych nedošla ani k popelnici :D

čas: 6:20
jídlo:   1/2 nízkotučného tvarohu
           4 lžíce kukuřičné lupínky
           cca 10 mandlí
           pomeranč
           1 lžička medu
pití: čaj

SVAČINA:
Jen přijdu do školy už bych zase jedla :D nicméně 2 hodiny vydržím a pak si vychutnám svou sváču, co si ukuchtím předchozí večer.

čas: 9:40
jídlo: zeleninový salát s míchaným vajíčkem 
         kaiserka
pití: cíl za dopoledne vypít 1,5 l vody

OBĚD:
S obědem je to oříšek trochu, školní jídelna je školní jídelna a tak vždycky vybírám, co se dá. Nicméně vaří tam celkem dobře. Přidám dvě ukázky obědu, protože se tak nějak střídají víceméně.

čas:12:00
jídlo: 1) plátek masa + brambor/rýže
         2) ovocný/zeleninový salát + pečivo
pití: 250ml čaj

SVAČINA:
Tato část dne je pro mě úplně nejhorší a pořád s ní bojuji :D Hned po obědě mám hroznou chuť na něco sladkého, třeba jen jeden bonpar, ale taková tečka za obědem :D Taky vás honí mlsná právě v odpoledních hodinách?

čas: 14:20
jídlo: zeleninový salát + jablko
pití:  1,5 l i na odpoledne

VEČEŘE:
No a večeře, tak na tu se těším jako na každé jídlo, já jsem docela bezedná :/ :D


jídlo: brokolice míchaná s vajíčkem a sýrem
         kaiserka
pití: opět voda + zázvorový čaj s citronem a medem




II. VEČEŘE:
Šesté jídlo si nedávám každý den. Většinou to závisí na tom, zda se učím nebo koukám na televizi :D Když sleduji televizi většinou jsem už tak moc unavená, že jsem líná dojít i do kuchyně :D Když se učím, tak většinou spořádám hrst ořechů nebo hrst kukuřičných lupínků se lžičkou medu. 


MLSÁNÍ:
Nojo každý den něco :/ ale zjistila jsem, že když si dám už něco ke snídani, tak celý den potom už nemám takové nutkání na něco nezdravého. V podstatě každý den je například 2 kostičky čokolády ke snídani a někdy také po obědě

Takže to by bylo tak nějak, co teď pojídám. Zajímal by mě váš názor, co je špatně a co dobře :) Takže kdyžtak dole komentáře, však víte ;)

Mějte se famfárově! Hezký večer

Káťa ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)