úterý 11. března 2014

Domácí cvičení

11.2
Ahoj!
V úterý jsem měl čas, a tak jsem si vymyslel nějaké cviky, které si zacvičím doma:). Bylo to jen takové obyčejnější..., bolelo mě především břicho, které bylo často zapojované a byl jsem rád, když už byl konec :D. Cvičení se skládalo z šesti cviků a to byly:

  • Kliky s nohama nahoře (na posteli)                     20x
  • Dřepy                                                             20x
  • Výpony ve stoje                                               20x
  • Sed-leh                                                           20x
  • Obrácené zkracovačky                                     20x
  • Plank pozice s vytáčením kolen do stran            20x

  • =1 kolo 
Bez pauzy hurá znovu na další kolečko :)

Já zvládl 4 kola a co vy? :)

Adam.
     

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)