sobota 22. března 2014

7.-12. DEN - 16. - 21.3.2014




Ahojda, tak co,  jakpak se máte? Dneska přicházím s dalším článkem o mém snažení. Jelikož původní plán byl postovat mé dojmy ze stravování jednou za týden. Tak se pomalu, ale jistě vracím k mému původnímu plánu, jak tak koukám :D








7.DEN
Začneme 7. dnem, tedy nedělí. Rozhodla jsem se, že udělám pokus a v neděli si nastavím tzv. cheat day. Myslím, že je to všem známý termín, ale přeci jen. Jde o den, kdy si můžete dopřát "vše". Někdo ho nazývá také prasečák, to mě upřímně pobavilo :D Je to takový den, kdy nemusíte počítat sacharidy, popřípadě kalorie, bílkoviny, či tuky a můžete si dát normální jídlo. Tím normální není samozřejmě myšleno, že naskočíte k plotně a jdete vyvářet svíčkovou s knedlíkem. Jde spíše o to, dopřát si po obědě dezert, v mém případě šlo spíš o ten pocit, že dneska nemusím vymýšlet žádné jídlo, aby pasovalo do jídelníčku.


Z jakého důvodu? Jak jsem tedy výše zmínila, v mém případě hraje roli převážně psychika, ten pocit, že prostě můžete. Také jsem se dočetla, že je prospěšný pro vaše tělo a předejde případnému ztroskotání na dietě právě proto, že za týden už máte hroznou chuť na něco nezdravého. Dále to je právě také z důvodu trávení doma více času. Přeci jen o víkendu vaří mamka a například i buchtu, takže je lepší si jednou do týdne dopřát podle mě a potom zase plná sil zvládnout další týden mnohem lépe. Prozatím uvidím, co to bude dělat. 

To by byla tedy neděle, jídelníček nemám odvážený takže popíšu jen hlavní jídla:

SNÍDANĚ: ovesná kaše + hruška + müsli
OBĚD:     hrášková polévka + losos + brambory
VEČEŘE:  salát s pečivem


_________________________________________________________________________________

8. DEN

17.3. Tímto datem mám odkroucen jeden týden, musím říct, že úspěšně! Nemyslíte? Dneska opět jídelníček s 50g sacharidů a je podobné jako vždycky. Musím říct, že po včerejším dnu mám docela výčitky a o to víc se tedy snažím dodržet jídelníček. Myslím ale, že moje výčitky nejsou opodstatněné, protože jsem nejedla zas až tak špatně. Je to prostě jen takový pocit :) Doufám, že až se v sobotu zase zvážím, že si budu moci říct o cheat dnu samou chválu.

_________________________________________________________________________________

9.DEN

100g sacharidů. Normálka, pohodička, klídek :D Podle mě jsem si už docela zvykla a nedělá mi problém se řídit podle jídelníčku. Alespoň v první půlce týdne :D Pamatuje jak jsem psala o 100g rozvržení jídel podle jedné slečny na webu? Rozhodla jsem se zkusit opět něco podobného. Dnes to proběhlo bez větších problémů. Možná tím, že jsem nemusela do posilky.

JÍDELNÍČEK: 


100
SNÍDANĚ tvaroh  150g
bílý jogurt 75g
musli 10g
kakao
SVAČINA rýžový chlebíček 3ks
šunka 30g
pomeranč 150g
sýr 20g
OBĚD řýže 90g
kuřecí prsa 100g
sýr 20g
SVAČINA tvaroh 100g
jogurt 50g
burákové máslo, kakao, kokos
VEČEŘE brokolice 200g
šunka 40g 
zelenina
VEČEŘE 2 protein 30g
piškoty 10ks

_________________________________________________________________________________

10. DEN

Pána jána, toto letí! Je to možné? 1/3 za mnou? :O Dnes je to fajn, jídla dost.  :) + moje mamka upekla úžasný štrůdl. Není to ale závin jako kdejaký jiný. Skládá se z ovesných vloček, jablek, mléka, medu a to bude cca všechno. Je neskutečně dobré a hodí se i do diety ;) Je možné, že v příštích dnech sepíšu přesný recept na tento výtvor.

DNEŠNÍ JÍDELNÍČEK:
MNOŽSTVÍ
SNÍDANĚ ovesné vločky 80g
mléko 250ml
mandle 30g
pomeranč 100g
SVAČINA cottage 180g
kukuřičné lupínky, marmeláda 10g
pomeranč 150g
OBĚD vepřové maso 100g
kolínka 125g
zelenina 100g
SVAČINA jogobella light 150g
mandle 30g
musli tyčinka 30g
jablečný ovesný závin 50g
VEČEŘE salát 300g
kaiserka 60g
_________________________________________________________________________________

11.DEN

Čtvrtek, dnes je ten den, co mi došlo burákové máslo! :') :D jinak vše jde pořád stejně dobře. Ve čtvrtek je ta padesátka o trochu těžší pro mě. Nevím čím je to způsobené, asi už únavou ze školy (nemám ráda můj šílený rozvrh). Nicméně se stále snažím držet vlnění, tak jak má.. Dnešní jídelníček je tedy opět stejný, jako ten z minulé padesátky, tam se toho moc vymyslet nedá :D  A ještě málem bych zapomněla na zhřešení! Venku bylo nádherné počasí, sluníčko svítilo, a já neodolala a musela si koupit nanuka... (mrož s bílou čokoládou 9g sacharidů ) 

_________________________________________________________________________________

12.DEN

Stogramový den mě opět překvapil. Energie bylo dost. Myslím, že je to tím, že si tělo už "zvyklo". Nebo už zkrátka vím, že si nemám dávat svačinu ve 4 hodiny, když večeři mám v tento den až po posilce kolem 9 hodiny. Takže sváču jsem přesunula na šestou a hned se mi cvičilo lépe. Dnes byl leg day ♥. (Můžete se těšit na další článek na téma změny cvičebního plánu)


100
SNÍDANĚtvaroh 150g
bílý jogurt75g
musli10g
kakao
SVAČINArýžový chlebíček5ks
šunka30g
pomeranč150g
sýr20g
OBĚDkuskus100g
kuřecí prsa45g
zelenina
SVAČINAtvaroh100g
jogurt50g
burákové máslo, kakao, kokos
VEČEŘEtuňák ve vlastní šťávě120g
sýr20g
zelenina
protein30g
_________________________________________________________________________________


Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)