sobota 15. března 2014

6.DEN - 15.3.2014



Ahoj, ahoj!
Konečně sobota, to to trvalo :D Týden mi sice celkem rychle ubíhal, ale konečně je ten den, kdy se můžu probudit v 10 hodin (bohužel nestalo se tak, už v 6 jsem byla vzhůru :D Holt ranní ptáče dál doskáče že? Jenže mě to pěkně štve!! Chtěla bych se zase probouzet déle jako za starých základoškolských let! :D ) a celý den v podstatě dělat jen to, na co mám chuť. O to víc mě potěšilo, když jsem zjistila, že dnes mě čeká den se 300g sacharidů. To mám vždy plno energie na rozdávání. Dneska mi tedy jídelníček vyhovoval :) Byli jsme s Adamem v kině. Radost pohledět na nás :D místo popcornu pytlík odpočítaných piškotů, rýžové chlebíky a v druhé ruce proteinová tyčinka.. Už jste slyšeli o filmu fair play? Právě teď jde u nás ve městě. Dle mého názoru celkem povedený film :) Líbí se mi sportovní tématika :) Přikládám zde pro vás trailer, můžete shlédnout ;)






Co je dalšího nového? Ráno jsem stoupla na váhu plná očekávání :D Bylo mi jasné, že za 5 dní není možné dostat ručičku váhy dolů o velký kus, nicméně dopadlo to nad mé očekávání :)

Aktuální váha: 60,8 kg
Což je jedno celé kilo fuč! :O :) Jsem zvědavá, jak to půjde dál.

NO A ZDE UŽ MŮJ JÍDELNÍČEK:
300
    MNOŽSTVÍ
SNÍDANĚ ovesné vločky 50g
  mléko 200ml
  jablko 100g
SVAČINA jogobella normál 150g
  kukuřičné lupínky 10g
  zelenina 100g
OBĚD kuřecí maso 100g
  brambory 180g
  polévka 200g
  losos 180g
  zelenina 100g
SVAČINA proteinová tyčinka 45g
     
VEČEŘE kuřecí maso 100g
  řýže 100g
  hruška 215g
     
  piškoty 34ks



Moji milí, pro dnešek je to vše! Mějte se fajn ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)