středa 12. března 2014

3.DEN - 12.3.2014






Ahoj! Dneska to byl den na pohodičku, vážně. Oběd jsem do sebe nemohla nasoukat, to samé večeře a dokonce mi zbylo místo i na kousek něčeho na zub :) Na den se 300g sacharidů jsem se těšila :D a teď už se těším na další ;) Ale jedno mi je docela nepříjemné. Taky máte v hlavě takovou divnou myšlenku, že když jíte málo tak byste pořád něco jedli a když se můžete pořádně najíst, tak zase naopak máte potom výčitky jestli to tak má opravdu být? To se mi stalo dneska. No jo celá já :D jinak zatím jsem spokojená a taky zvědavá na neděli až přijde převážení a možná i srovnávací fotka :) 



Jídelníček:

300
    MNOŽSTVÍ
SNÍDANĚ tvaroh 250g
  jogobella 75g
  jablko 100g
SVAČINA jogobella normální 150g
  kukuřičné lupínky 10g
  zelenina 100g
OBĚD losos 75g
  těstoviny-uvařené 190g
  zelenina 200g
SVAČINA protein 30g
  pomeranč 200g
VEČEŘE sýr 1 plátek
  těstoviny-uvařené 190g
  zelenina 100g
  kokosový suk 50g
  piškoty 16ks

Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)