středa 12. března 2014

2.DEN - 11.3.2014



Čauky!

Takže dneska už druhý den. Dnes jsem si mohla dovolit trochu víc, ale popravdě už se těším na zítřejší den, kdy se budu moct docela rozšoupnout :D Dneska také měla moje babička oslavu a tak jsem se docela bála, že podlehnu jejím zákuskům, či úžasnému dortu. Ale já se kousla snědla si svůj cottage a vydržela to! Zde jsem si vzpomněla na větu od Andrei Brazier: " Jsi mnohem silnější než si myslíš. " A je to tak :) Nikdy bych nevěřila, že vydržím celý den jíst podle předepsaného jídla, co neobsahuje ani kousek něčeho sladkého :)





Jídelníček:
100
    MNOŽSTVÍ
SNÍDANĚ tvaroh  150g
  jogobella 75g
SVAČINA 3+1 vejce  
  zelenina 50g
OBĚD kuřecí maso 100g
  rýže 90g
  zelenina 150g
SVAČINA cottage 180g
  zelenina 50g
VEČEŘE tuňák ve vlastní šťávě 40g
  rýže 90g
  zelenina 50g
  pomeranč 150g
  piškoty 10ks
protein 30g


Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)