sobota 15. února 2014

15.2.



Ahojda, tak co jste včera dělali na Valentýna? :) Já dostala moc hezký řetízek pro štěstí. Děkujuuuuu :*
Mimo jiné jsme včera byli opět v posilce, článek má na starosti napsat Adam, tak snad se někdy dočkáme/te :P :D
Já přidám další záznam o tom, co sem před chvílí večer zase "bláznila" :D

Poslední dobou jsem si oblíbila tabatu, ikdyž předtím jsem byla dlouho věrna Zuzce Light, začalo mě bavit vymýšlet sama...








KDOKOLIV KDYKOLIV VYZKOUŠÍTE NĚCO Z TĚCHTO WORKOUTŮ, PROSÍM DEJTE NÁM VĚDĚT VAŠE VÝSLEDKY DO KOMENTŮ, UDĚLALI BYSTE NÁM VELKOU RADOST! POCHLUBTE SE!!! ;)

Jak to vypadalo dnes?

1. TABATA
Kola: 30
Intervaly: 20/10
Čas:  15 min


  • burpees + 2x jump in plank                   4 / 4 / 4 / 4 / 4          = 20  
  • klik mariňák :D  (ukázaka)                     9 / 9 / 8 / 7 / 7          = 41
  • strict climbers                                     30 / 23 / 19 / 20 / 22  = 114
  • low jacks                                            22 / 21 / 23 / 23 / 22  = 111 
  • KB snatch                                            9 / 9 / 9 / 9 / 9          = 45 
  • Ab combo                                           6 / 7 / 6 / 6 / 6           = 31
2. TABATA
Kola: 6
Intervaly: 25/5
Čas: 3 min


  • competition burpees                            8 / 7 / 6 / 5 / 5 / 6   = 37
ZÁVĚR:
tak co bych napsala k tomuto :D bylo to fajn po 15 minutách celkem orosená a zadýchaná, ale chtělo to ještě ty burpees ;) poté jsem si už se svým pocitem štěstí ležela bezmocně na zemi :D super ;)


HODNOCENÍ:
6 kukučů z 10

☺☺☺☺☺☺

Mějte se krásně! 
Káťa ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)