neděle 4. května 2014

Ohlédnutí do minulosti + současnost + porovnání

Ahojda!
Dnes po dlouhé době jsem se opět rozhodla přidat do mého "deníčku" takový povídací článek :) Takže, jak to se mnou momentálně vypadá? A také trocha ohlédnutí za minulostí :) Pokusím se sepsat nějaké body..



Mám své vysněné šortky! ♥♥♥ Sice jsou z HMka a ne od, ale jsou krásnéééé!! Dnes jsem je poprvé vyzkoušela v posilovně ;)
Nedivte se prosím, že jsem celá rozmazaná, upocená, červená a rozcuchaná.. Je to po tréninku :)








1) Když se ohlédnu v čase, tak si vzpomenu, že právě před půl rokem jsme se s Adamem 

rozhodli poprvé (no dobře asi po třetí už jsme stáli přede dveřmi a jednou se dokonce dívali dovnitř :D ) vstoupit do fitka. Řeknu vám, byly to nervy :D Ale jsem ohromně ráda, že jsme to tehdy nevzdali (jako už tolikrát předtím), oblékli se, dokonce i poprosili o vysvětlení, co a jak se dělá na jakém stroji a od té doby jsme nepřestali s návštěvami... Musím se přiznat, že ze začátku jsem se do posilky moc netěšila, připadalo mi, že je to nuda a o ničem ( :X ), chodit stále dokola na jedny a ty samé stroje, potom 10 minut běžet na pásu a pak jít domů. Ano přesně tohle nám bylo doporučeno... Chápete to?? To musí odradit snad každého :D  Nicméně postupem času, jsem se dostala k velmi zábavným cvikům... A na co se těším opravdu nejvíc? Na tu bolest a pálení, při posledních opakováních. Také jsem zpozorovala, že ze začátku jsem právě tu bolest a zadýchání necítila, tak jak jsem chtěla a tak jak jsem byla zvyklá od jillian michaels, Zuzky apod... Možná i proto se mé sympatie s posilovnou hledaly déle... Ale našly se!! A to je důležité z mnoha důvodů. Vidím na sobě změny! Máme se s Adamem pokaždé o čem bavit! :D Posilovna ♥ mě také možná trochu zbavila mé velké stydlivosti. A mnoho dalšího....

2) Nad fitkem bych se mohla rozplývat další dlouhé hodiny a řádky, ale pojďme se přeci jen přesunout i k něčemu dalšímu, protože první bod vůbec nebyl v plánu :D
Dnes je to přesně 9 dní, kdy jsem se (společně s mamkou) rozhodla pro tzv. detoxikační očistu podle Antónie Mačingové. Ale jelikož, jsou ty dny oprvadu drsné (hlavně první týden), téměř bez bílkovin, kterých se vzdát nehodlám a s příjmem daleko pod černou čarou bazálního metabolismu, vymyslela jsem, že budu jíst 3 jídla, která jsou předepsaná a k tomu zároveň 2 svačiny. S tím, že si budu hlídat příjem kalorií a snížím příjem sacharidů. Vznikl z toho takový mišmaš, který mi teď vyhovuje. Můj jídelníček se tedy skládá z několika následujících bodů:

Ke snídani si dávám ovesnou kaši pouze o víkendu. Jinak to byla až doposud směs nastrouhané mrkve, jablka + mandle, med a hrozinky

♦ Oběd je bez přílohy. Tento týden jsem měla vždy nějakou uvařenou zeleninu (mrkev, brokolici, fazolky atp...) + k tomu si přidala nějaké bílkoviny ve formě tofu, kuřecího masa, vajíčka.. prostě, co dům dal :D

♦ Pondělí a úterý, kdy mám 4 hodiny mezi snídaní a obědem si dám menší svačinu (např. banán nebo jen jogurt) středa, čtvrtek, pátek k tomu přidám ještě 2 krekry ( To mám oběd až ve 2 hodiny. No a od 6 do dvou o jednom banánu.... to bych asi usnula na stole :D )

♦ Odpolední svačina: zde se doplňují bílkoviny (tvaroh, cottage....)

♦ K večeři salát s krekry nebo nějaká zelenina zkrátka...

♦ Příjem max 1650 kcal ve dny bez cvičení

3) Pár změn jsem udělala i v posilovně (pro změnu :D). Zařadila jsem víc tzv. shazovacích sérií (10 opakování nejtěžší váha, 10 lehčí, 10 nejlehčí).. A je to opravdu pocit k nezaplacení, když konečně procítím ten daný sval pořádně!

4) V posledním bodě bych se s vámi chtěla podělit o nějakou další srovnávací fotku, je to období necelého roku (Jo a neptejte se proč mám zlomenej palec a proč mi málem zůstal viset, protože jsem truhlík :D ) 
Bylo by dobré říct, že ty změny nebyly pozvolné v tom uplynulém roce, jen bohužel nemám žádnou fotku mladší, kde by to bylo dobře vidět. Myslím, že můžu s klidem říct, že podobně jako na té fotce před necelým rokem jsem vypadala i před 3 měsíci. Poté se to začalo měnit konečně podle mých představ. Ta druhá fotka je z dnešního rána :)
  

Ne opravdu nemám zatažené břicho, jak se mě dnes ptal Adam :D A těch papučí si taky nevšímejte ;D 

Pro dnešek vše ☻ Dobrou noc! 

Káťa ;)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)