neděle 13. dubna 2014

A týden zase fuč?? :O

Máme tu neděli , tak jsem si řekla, že by bylo dobré napsat něco, co se událo za poslední dobu. Nečekejte žádné moudro :D v tuto dobu normálně spím. Zvláště po posilce! Ale to néé, já se zbláznila a sedla za počítač, že ano... 

V prvé řadě jsem se odhodlala konečně vytáhnout pár fotek z mobilu. Abyste rozuměli, mám jich tam celkem dost a tak se nejdříve 5 minut všechny načítají a pak musím najít ty správné a bla bla bla, celkem fuška :D Ale světe div se, mám je ;) 


omluvte můj výraz, ten se fakt nepovedl :D


Tyto dva snímky jsme pořídili ve výtahu při odchodu z posilovny. Jak můžete vidět endorfinů jsem měla habaděj a tak můj výraz vypadá, že jsem utekla spíše z blázince, no :D Možná za to může také fakt, že se ten kšunt pořád zavíral a zhasínal!! (mluvím o výtahu :D ) O  mém mobilu škoda slov (Nejpomalejší foťák, co může být). 



¨

Dnešní večeře :) Takto nějak podobně vypadá každý den. A stále se mi nepřejedla. Rychle nakrájet trochu zeleniny k tomu sacharidy a zapít proteinem (Ten občas vystřídá tvaroh).

Růžička od Adulína.. :* ♥

Měla jsem nějakou virózu, jak jste mohli zaregistrovat. Proto jsem si našla čas na trochu experimentování (Pro mě :D je mi jasné, že někdo tyto věci dělá na denním pořádku). Jeden z nich byl zákusek. Jedná se o pokus výtvoru proteinové "sušenky". Řeknu vám, pěkné lepidlo :D Další fotka je jeden z mých obědů. Zbožňuji lososa!! K němu cuketové placičky, ooo to byla mňamka...


pěkná obloha že? :DD


Sobotní den byl v rytmu mého domácího cvičení o kterém se zmíním vzápětí a odpoledního dovádění (:D) na hřišti naší milované bývalé základky :´) Nejdříve jsme s Adamem oprášili pingpong a poté si můj milý Adámek musel trochu zasmečovat a zaházet na koš... Je v tom vážně dobrý! :) Je výborný na všechny sporty... Vážně, neznám nikoho, kdo by byl tak všestranně sportovně nadaný a založený ♥ 

Tímto jsem vyčerpala svoje zásoby fotek a teď už vám povím jen pár mých dnešních radostí a něco ke cvičení :)

Z čeho mám největší radost bylo dnešní zlepšení na mrtvém tahu. 70kg je můj nový osobní rekord :) já vím pro mnohé z vás to je váha na rozehřátí, ale co, já mám ze sebe radost! :D Tudíž dnešní mrtvý tah vypadal takto:

1x20    20kg
1x12    55kg
1x12    60kg
1x10    70kg
1x8      70kg
1x20    20kg

Dnes byla moje malá premiéra i co se týče kardia. Změnila jsem přístroj. Můj veliký nepřítel běžecký pás přišel na souboj! :O Ne prostě jsem chtěla zkusit, jak to zvládnu :D A myslím, že na poprvé docela ujde. Byla jsem pěkně opocená, mokrá jak myš a rudá jak rajče (můžete vidět na fotce ve výtahu i když tam už je to lepší). Jak to probíhalo?

celkem 25 minut
2 min    10km/h
2 min    13 km/h
V tomto sledu celou dobu. Jen v půlce jsem měla 1 minutu 7km/h a poslední minuta 15km/h. 
Celková vzdálenost 4,6 km

Teď už jen poslední bod. Včera a předevčírem jsem opět oprášila program Focus T25 s Shaunem T. Myslím, že většina víte o čem mluvím. Jde o 25 min trénink. Který je podle mě náročnější než například Jillian Michaels (a to o hodně :D). Baví mě a rychle utíká. Popravdě různé programy jsem začala cvičit už delší dobu a i proto rubrika workoout with us zeje prázdnotou. Už víte proč ;) V nejbližší době se chystám zkombinovat 3 měsíční program od Tonyho Hortona P90x3 s posilkou. Uvídímě, co to udělá... Mějte se moc fájn!
Dobrou noc :))

Káťa



Žádné komentáře :

Okomentovat

Nějaký dotaz? otázka? Napište ;) Uvítáme každý komentář :)